Siekiant pagerinti paslaugos kokybę, šioje svetainėje naudojami slapukai (Angl. Cookies)

3 priežastys, kodėl internetas yra gyvybiškai svarbus Jūsų verslui

Paskelbė admin 2015-11-17 0 Komentaras/ai Atradau.lt,

Kurį laiką buvo įprasta manyti, kad internetas ir skaitmeninė rinkodara yra vienas iš pagalbinių elementų, efektyviam verslui užtikrinti. Šiandien interneto svarba yra kur kas didesnė, nei bet kada anksčiau. Galima drąsiai teigti, kad neteisingai sukurtas įmonės puslapis inicijuoja verslo žlugimą. Taip, tokia realybė šiandien.

Šiame straipsnyje aš noriu pasidalinti informacija apie interneto svarbą, kodėl tai svarbu, kam to reikia ir ką veikti pasitelkus skaitmeninės rinkodaros strategijas į pagalbą.

Pirmiausia svarbu paminėti, kad šiandienis rinkos požiūris į tai kaip žmonės ieško, renkasi ar įsigyja produktus ar paslaugas yra pasikeitęs. Įsivaizduokite patys save, kur ir kaip jūs ieškote jums aktualios informacijos? „Google“ tiesa? Visuomenė išmoko naujausių technologijų pamoką ir vienintelis ir geriausias būdas bendrauti su naująją skaitmenine karta yra internetas. Tai jūsų internetinė svetainė, socialinė žiniasklaida, vaizdo įrašų bei elektroninių laiškų marketingas. Visi šie komponentai yra kritiškai svarbūs ir jei jūs šiandien nesuvoksite to, galite likti konkurentų užnugaryje.

Nr. 1 Internetinės svetainės svarba

Kuriant ar redaguojant internetinę kompanijos svetainę, svarbiausia pasirinkti tinkamą informacijos pateikimo būdą, profesionalų puslapio kodavimą (čia turiu galvoje SEO pagrindą), nes nėra nieko svarbiau, kaip būti pateiktam paieškos sistemose ir būti geriausiose pozicijose. Kitas svarbus elementas, tai vartotojo patirtis, puslapis turi būti draugiškas jūsų potencialiam klientui, tam kad atradęs jus lankytojas nepaliktų jūsų puslapio ir naudotųsi juo bei iš lankytojo taptų nuolatiniu jūsų klientu.

Ar žinojote, kad daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų naudojasi internetu kasdien ir tai sudaro 61% , nemanau, kad norėtumėte praleisti progą pasiūlyti savo prekę ar paslaugą. Tačiau, 50% internete egzistuojančių svetainių yra nematomos, nežinomos ir neaktualios nei paieškos sistemoms nei lankytojams. Iš likusių 50% tik 3% vadovaujasi teisingomis strategijomis ir atlieka efektyvų marketingą. Mano patarimas jums, prisiminkite šią pamoką – internetas nėra rinka, tai yra kelias į rinką. Vadovaudamiesi šiuo požiūriu užkariaukite geriausias pozicijas, tapkite lyderiu savo srityje ir įveikite konkurentus interneto pagalba.

Nr. 2 Socialinė žiniasklaida

Kaip ir paminėjau, kad daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų naudojasi internetu, tai iš 61% vartotojų 30% yra “Facebook” programos naudotojai. Kaip jūs manote ar jūsų verslui aktuali tokia rinkos dalis? Atskleisiu naujausią informaciją, kuri padės suvokti šio socialinės žiniasklaidos įrankio svarbą. Naujausių tyrimų duomenimis “Facebook” vartotojų amžiaus grupė yra nuo 25 iki 34. Šiuo puslapiu daugiausia naudojasi moterys, tai sudaro 53% vartotojų. Vidutinis laikas praleistas „Facebook“ puslapyje yra 20 min. Pasvarstykite ar jūs turite ką pasiūlyti šiai rinkai, nes 42% marketologų teigia, jog „Facebook“ yra būtinas verslui ir jei jūsų įmonė neturi firminio fanų puslapio jūs privalote jį sukurti. Mano patarimas jums perskaitę šį tinklaraščio įrašą būtinai, tai padarykite. Nes žmonės yra linkę labiau pasitikėti įmone ar jos prekiniu ženklu, jei informaciją apie parduodamus produktus ar paslaugas rado „Facebook“ puslapyje. Nuo 2011 metų prekinio ženklo lojalumas išaugo 176% vien tik socialinio tinklalapio dėka. Skaičiai kalba patys už save, pavyzdžiu net 53% „Facebook“ paskyros naudotojų įsigijo produktą, nes rado informacijos draugų anketose ar sprendimą priėmė skaitydami kitų žmonių atsiliepimus.

Nr.3 Vaizdo įrašų ir el. laiškų marketingas

Vaizdo įrašai tapo labai svarbiu aspektu, nes jie paieškos sistemose pagal raktinius žodžius, pateikiami gerose pozicijose. Vaizdo įrašas ne tik puikus būdas siekiant geresnių reitingų, tai taip pat efektyvus įrankis norint populiarinti įmonės įvaizdį, prekinį ženklą ar produkciją. Būtinai atkreipkite dėmesį į tai ar jūsų svetainėje pateikti vaizdo įrašai, ar kokybiškas jų turinys, taip pat susikurkite firminį kompanijos „Youtube“ kanalą ir skelbkite įvairius vaizdo įrašus ten. Jei reikia idėjos, kaip tai gali atrodyti, peržiūrėkite Atradau.lt tinklaraštyje esančius „video blog‘us“. Suprasite, kad nėra taip sudėtinga kaip gali pasirodyti. Žinoma iš pradžių, tai pareikalauja pastangų, bet kai vieną kartą investuojate savo laiką ir energiją, vėliau tampa paprasta tik prižiūrėti tai.

Na, o elektroninių laiškų rinkodara, tai viena iš geriausių taktikų, norint pritraukti naujus klientus, pasiekti tikslinę auditoriją ar išlaikyti esamus klientus ir skatinti jų lojalumą. Šia informacija aš jau pasidalinau su Atradau.lt lankytojais ir išsamų aprašymą, kaip tai veikia ir kaip naudotis el.laiškų marketingu, galite rasti šiame straipsnyje – „Visa tiesa apie elektroninių laiškų marketingą“ .

Tikiuosi, perskaitę šį straipsnį turėsite daugiau argumentų skatinančių internetinės rinkodaros raidą jūsų kompanijoje. Jei norite daugiau informacijos, palikite komentarą žemiau esančiame komentarų laukelyje ir aš mielai su jumis susisieksiu ir atsakysiu į jums rūpimus klausimus.